PANTHEON konferenca 2019

Digitalizacija 2019 v praksi

Program in urnik konference

Digitalizacija v praksi – dobre novice in napredek, a še vedno izziv!

Slovenija (po navedbah DESI) se po indeksu digitalnega gospodarstva in družbe Evropske komisije uvršča na 15. mesto med 28 državami članicami EU.

Kakšna pa je dejanska »digitalna« praksa slovenskih podjetij?
Za vas smo povabili predstavnike države, digitalne koalicije ter strokovnih institucij ter PANTHEON strokovnjake. V posebej oblikovanih linijah bomo od blizu predstaviti stanje, dobre in slabe rezultate slovenske digitalizacije 2019, najboljše PANTHEON digitalne prakse ter vizijo prihodnosti.

Prijave na konferenco so zaprte. Veselimo se druženja z vami na letošnji konferenci, ki bo 8. maja 2019 v Mind Hotelu Slovenija v Portorožu.

Uvodna okrogla miza | 9.00–10.30

Stanje digitalizacije ter vizija digitalne prihodnosti slovenskega gospodarstva

PANTHEON konferenco bomo otvorili z okroglo mizo na temo Digitalizacija 2019 v praksi. Gosti okrogle mize bodo pod taktirko moderatorke, ge. Pije Kapitanovič iz Svet Kapitala, podajali konkretne nasvete ter odgovarjali na sledeča izhodišča:

  • stanje digitalne preobrazbe v Sloveniji do leta 2019,
  • vizija prihodnosti in načrti države, GZS, Slovenske digitalne koalicije in ostalih institucij za spodbudo gospodarstva (na področju digitalizacije),
  • digitalizacija s PANTHEONom danes in vizija prihodnosti.

Z nami bodo naslednji gostje:

Pija Kapitanovič

Pija Kapitanovič

novinarka največjega slovenskega nacionalnega časopisa Delo in poslovne priloge Svet kapitala, specializirana za digitalizacijo in človeške vire
Moderatorka okrogle mize

Več ...

Poslovna priloga Svet kapitala vsak petek na 32-ih straneh prinaša informacije in zgodbe povezane z gospodarstvom, financami, upravljanjem podjetij, tehnološkimi trendi in prebojnimi inovacijami.

»Uspešno izvedena digitalizacija evropskih, s tem pa tudi slovenskih podjetij, je eden izmed najpomembnejših ključev, s katerim si lahko odklenemo vrata v prihodnost, kjer vlada vsaj takšna blaginja, kot jo poznamo danes.«

mag. Alenka Marovt

mag. Alenka Marovt

vodja projekta digitalizacije in digitalne transformacije podjetij na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo

Več ...

Namen razvojne politike Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo na področju digitalizacije in digitalne transformacije je krepitev razvoja podjetij in inovacij za večjo konkurenčnost gospodarstva in prilagodljivost podjetij. Zato bomo zagotovili podporno okolje za digitalizacijo in inoviranje, v katerem se bodo lahko podjetja razvijala, tudi digitalno, omogočili in povečali internacionalizacijo zaradi večje uporabe IKT tehnologijem krepili kompetence zaposlenih in vodstvenega kadra na področju digitalne transformacije gospodarstva in spodbudili uvedbo Industrije 4.0, vključno z avtomatizacijo in robotizacijo.

»Podjetja, ki v svoje poslovanje vpeljujete digitalizacijo, ne smete spregledati spodbud, ki jih pripravljamo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo: storitve Digitalnega inovacijskega stičišča, “digitalnih” vavčerjev, spodbud za internacionalizacijo in za uvedbo digitalne transformacije.«

dr. Peter Wostner

dr. Peter Wostner

vodja sektorja za koordinacijo pametne specializacije, Služba Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko

Več ...

Slovenska strategija pametne specializacije, S4, opredeljuje prednostna področja razvojne politike RS ter njim prilagojen sveženj ukrepov in je kot takšna ključna za prehod v visoko produktivno gospodarstvo.

»Digitalna transformacija je prioriteta vseh držav, zato je hitrost ključnega pomena, ta pa zahteva ambiciozen in razvejan ekosistem – in leto 2019 bi moralo prelomno, ko gre za število realiziranih projektov uvajanja avtomatizacije v gospodarstvo.«

dr. Mojca Indihar Štemberger

dr. Mojca Indihar Štemberger

predstojnica Katedre za poslovno informatiko in logistiko ter vodja magistrskega študijskega programa Poslovna informatika na Ekonomski fakulteti

Več ...

Kot profesorica, raziskovalka in svetovalka se že več 20 let aktivno ukvarja z izboljševanjem poslovanja s pomočjo informatike. Aktivna je tudi na področju svetovanja in strokovnega izobraževanja na področju prenove in informatizacije poslovnih procesov, managementa informatike ter digitalne preobrazbe v zasebnem in javnem sektorju. Kot vodja projekta ali svetovalka je med drugim sodelovala z GURS, SID banko, Novo KBM, Ministrstvom za delo, družino in socialne zadeve ter ZZZS. Bila tudi prodekanja za gospodarske zadeve na Ekonomski fakulteti.

»Naša raziskava je pokazala, da so pri digitalizaciji najuspešnejša podjetja, v katerih je digitalizacija del poslovne strategije in je zanjo zadolžena uprava, katere član je tudi CIO.«

Igor Zorko

Igor Zorko

predsednik upravnega odbora Slovenske digitalne koalicije – Digitalna.si in direktor podjetja ZZI d.o.o.

»Podjetja, se kljub pomanjkanju znanja morajo zavedati koristi digitalizacije svojega poslovanja. Da bi bil ta korak lažji in spremembe hitrejše se je vključila tudi država z voucherji in sofinanciranjem digitalne transformacije. Izgovora za uvedbo brezpapirnega poslovanja ni več!«

Simon Klemen

Simon Klemen

produktni vodja za modul Denar (Finance) in vodja razvoja poslovno informacijskega sistema PANTHEON

Več ...

Vključen v razvoj produkta PANTHEON zadnjih 10 let, na razvoju poslovno informacijskih sistemov pa dela že preko 20 let.

»PANTHEON že danes omogoča vrsto orodij in funkcionalnosti za digitalizacijo poslovanja: PANTHEON poslovni proces, eDokumentacijo, eKnjižbe, Varnostno kopijo (Backup) in veliko več. V prihodnosti načrtujemo dostopnost PANTHEONa na vseh napravah ter povezljivost in izmenjavo vseh ključnih podatkov v oblaku in preko eIzmenjave.«

Samo Ošina

Samo Ošina

direktor strateške poslovne enote Množični trg, Telekom Slovenije

»V Telekomu Slovenije manjšim poslovnim uporabnikom zagotavljamo skrbno izbrane rešitve IKT za varno in zanesljivo poslovanje, ob tem pa tudi celostno podporo digitalizaciji procesov od zasnove do izvedbe. Na ta način lahko podjetniki svojo energijo čim bolj usmerijo v ustvarjanje dodane vrednosti na trgu.«

Intervjuji z gosti okrogle mize

Z gosti naše uvodne okrogle mize smo se pogovarjali o stanju digitalizacije in viziji digitalne prihodnosti slovenskega gospodarstva. V intervjujih so z nami izmenjali koristne informacije, zato vas vabimo, da jih preberete. Do začetka konference bomo redno dodajali nove zanimive članke na letošnjo osrednjo temo.

Nadaljevalni program konference | 11.00–17.00

Poslovna linija

Računovodska linija

Managerska linija

11:00–11:40
Dvorana Amerigo Vespucci
ga. Brigita Meglič Novak, pomočnica produktnega vodje za WEB rešitve, Datalab Tehnologije d.d.

Avtomatizacija obdelave in potrjevanja dokumentov v podjetju

Spoznajte, kako poteka avtomatizirano potrjevanja dokumentov s pomočjo PANTHEON poslovnega procesa in kaj z avtomatizacijo obdelave dokumentov pridobijo vodstvo, računovodstvo in operativa.

11:40–12:00
Dvorana Amerigo Vespucci
g. Gregor Matavž, vodja prodaje in svetovalec za PANTHEON, skupina Stroka.si

81% hitrejše vodenje prodaje in zalog preko spleta (z uvedbo integracije med spletno trgovino in PANTHEON-om)

Predstavili vam bomo pristop k avtomatizaciji prodaje in vodenja zalog preko spleta z uvedbo integracije med spletno trgovino in PANTHEON-om.

12:15–12:55
Dvorana Amerigo Vespucci
g. Aleksander Hafner, tehnolog storitvenega centra, Datalab SI d.o.o.

Digitalizacija procesov nabave in prodaje v PANTHEON-u

Predstavili vam bomo praktične primere digitalizacije procesov nabave in prodaje s pomočjo PANTHEON poslovnega procesa (workflow) ter ostala orodja za avtomatizacijo in digitalizacijo procesov nabave in prodaje v PANTHEON-u.

12:55–13:15
Dvorana Amerigo Vespucci
g. Gregor Varl in g. Peter Rotar, Softeh d.o.o. ter gost g. Boštjan Bauer, GMT d.o.o.

Avtomatizacija procesa skladiščnega poslovanja (s pomočjo PANTHEON-a in povezanih informacijskih sistemov)

Demonstracija praktičnih primerov avtomatizacije procesa skladiščnega poslovanja s pomočjo PANTHEON-a in povezanih informacijskih sistemov.

13:15–14:15
Foyer (preddverje)

Kosilo

14:15–14:35
Dvorana Amerigo Vespucci
g. Tomaž Grabnar, skrbnik programa Preactor, Inea d.o.o.

Ni ga čez dober plan proizvodnje (s specializiranimi orodji in PANTHEON-om do učinkovitega terminiranja v proizvodnji)

Predstavili vam bomo, kako lahko s pomočjo specializiranega orodja Preactor in PANTHEON-a dosegate učinkovito terminiranje v proizvodnji.

14:35 –15:15
Dvorana Amerigo Vespucci
ga. Leonida Kraševec, produktna vodja za modul Blago, Datalab Tehnologije d.d.

Izdaja eRačunov v PANTHEON-u “po novem”

Predstavili vam bomo poenostavljeno izdajo eRačuna v PANTHEON-u. Izdaja bo po novem potekala mimo vidnega prenosa v dokumentacijo. Nova funkcionalnost vam bo omogočala hitrejšo izdajo eRačunov.

15:30 –15:50
Dvorana Amerigo Vespucci
mag. Uroš Žohar, svetovalec za CRM, Intera d.o.o.

Povečajte prodajo z uvedbo sistema CRM

Predstavili vam bomo razloge za uvedbo sistema Intrix CRM in koristi poveze sistema Intrix CRM s PANTHEON‑om.

15:50 –16:30
Dvorana Amerigo Vespucci
g. Matjaž Povšič, tehnolog storitvenega centra, Datalab SI d.o.o.

Varnostna kopija (backup) in PANTHEON eDokumentacija

Predstavili vam bomo praktične primere kreiranja varnostnih kopij (backup) v oblak ter eDokumentacijo, hrambo v oblak in certificirano ZVDAGA hrambo.

16:30–17:00
Foyer (preddverje)

Zaključek dogodka in žrebanje nagrad

11:00–11:40
Dvorana Robert Scott
mag. Andrej Črne, svetovalec za implementacije, Datalab SI d.o.o.

360 pogled nad delom v prodaji/nabavi in avtomatizacija poročanja (poslovna analitika)

Predstavili vam bomo možnost avtomatskih poročil o ključnih podatkih iz prodaje, načrtovanje v prodaji in nabavi ter analize prodaje, zalog in nabave.

11:40–12:00
Dvorana Robert Scott
g. Mario Horvat, direktor, Info-kod d.o.o.

Optimizacija vhoda in izhoda blaga v skladišče za majhna in mikro podjetja

Predstavili vam bomo praktične primere optimizacije prejema in izdaje blaga v majhnih in mikro podjetjih s pomočjo ročnih terminalov in PANTHEON-a.

12:15–12:55
Dvorana Robert Scott
g. Daniel Hebar, svetovalec za implementacije, Datalab SI d.o.o.

Digitalni pregled proizvodnje in obdelava delovnih nalogov

Predstavili vam primer digitalizacije poslovnega procesa v proizvodnem podjetju ter obdelavo delovnih nalogov.

12:55–13:15
Dvorana Robert Scott
g. Marjan Kralj, direktor, Kvint d.o.o.

Trace.MES in Trace.WMS omogoča prehod v Industrijo 4.0

Predstavili vam bomo dodano vrednost uporabe WMS in MES sistemov v proizvodnih podjetjih.

13:15–14:15
Foyer (preddverje)

Kosilo

14:15–14:55
Dvorana Robert Scott
g. Matija Jamnik, univ. dipl. prav., JK Group d.o.o.

GDPR prakse slovenskih podjetij – ali smo pripravljeni na prihajajoči ZVOP-2?

Predstavili vam bomo analizo implementacije zahtev Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) v slovenskih podjetjih ter določila prihajajočega ZVOP-2. Spoznajte, kako se morate pripraviti!

15:30–16:30
Dvorana Robert Scott
ga. Ines Petek, tehnologinja storitvenega centra, Datalab SI d.o.o.

Avtomatizacija dela, kontrola ter zagotavljanje varstva osebnih podatkov zaposlenih (priprava na prihajajoči ZVOP-2)

Predstavili vam bomo praktične primere kontrole podatkov o zaposlenih, avtomatizacijo dela ter varstvo osebnih podatkov zaposlenih v PANTHEON-u (privoljenja, blokiranje, periodično brisanje, katalog zbirk osebnih podatkov …).

16:30–17:00
Foyer (preddverje)

Zaključek dogodka in žrebanje nagrad

11:00–12:00
Dvorana Roald Amundsen
g. Simon Klemen, produktni vodja za modul Denar, Datalab Tehnologije d.d.

PANTHEON poslovni proces ter ostala orodja za digitalizacijo računovodstva

Predstavili vam bomo poslovne procese v računovodstvu (zaključek leta, prodaja osnovnega sredstva, uvoz izpiskov itd.), eKnjiženje, direktno povezavo – Halcom in PANTHEON, vmesnik ZBSB2B, neposredno povezavo XE za plačila v tujino, eIOP in eOpomine.

12:15–13:15
Dvorana Roald Amundsen
ga. Senka Šrot, tehnologinja storitvenega centra, Datalab SI d.o.o.

Optimizacija in digitalizacija DDV

Spoznali boste PANTHEON poslovni proces (workflow) za DDV z vsemi kontrolami (pregled nepotrjenih dokumentov, kontrolne izpise na obračunu DDV, obračun DDV, obračun RPO ter DPO), poročila za revizorje, novosti pri obračunu DDV …

13:15–14:15
Foyer (preddverje)

Kosilo

14:15–15:15
Dvorana Roald Amundsen
g. Simon Klemen, produktni vodja za modul Denar, Datalab Tehnologije d.d.

Avtomatizacija obdelave finančnih podatkov ter učinkovito finančno poročanje ter načrtovanje

Predstavili vam bomo nadzorne plošče CFO (hitri koeficient, pospešeni koeficient, povprečno stanje na TRR-ju in več), poročila iz nadzornih plošč, vrtenje podatkov z AdHoc analizami, nefinančno poročanje ter finančno načrtovanje na podlagi profit/loss statement …

15:30–16:30
Dvorana Roald Amundsen
ga. Senka Šrot, tehnologinja storitvenega centra, Datalab SI d.o.o.

Optimizacija virov in dela v računovodskem servisu/službi

Predstavili vam bomo, kako v praksi doseči optimizacijo virov in dela v računovodskem servisu/službi (kontrolni izpisi na več bazah hkrati, izvajanje kontrolnih izpisov izven delovnega časa, avtomatsko knjiženje na več bazah, pregled dela s strankami, obračun amortizacije na več bazah …).

16:30–17:00
Foyer (preddverje)

Zaključek dogodka in žrebanje nagrad

11:00–11:40 Dvorana Vasco da Gama ga. Mateja Korelc Qureshi, asistentka produktnega vodje za modul Retail, Datalab Tehnologije d.d.

Kako optimizirano voditi maloprodajo v PANTHEONu?

Predstavili vam bomo prilagodljivost in optimizacijo vodenja maloprodaje s POS X, dostopnost do podatkov s poslovanjem na dotik (Touch Meni) ter različna poročila za upravljanje in management (prometi, top prodajani artikli, obrat zaloge …) v POSX – Dashboard.

11:40–12:00 Dvorana Vasco da Gama g. Davor Fabčič, direktor in svetovalec, Mercuri International d.o.o.

Digitalizacija v razvoju prodaje: včeraj – danes – jutri!

Spoznali boste, kako priti do želenega prodajnega rezultata, kje ima svoje mesto digitalizacija v prodaji, kako digitalizacija podpira razvoj prodajnih aktivnosti in kapacitet ter kako ste delali včeraj, katere so današnje prakse in kakšni so trendi za vaše delo jutri.

12:15–12:55 Dvorana Vasco da Gama ga. Tina Berden, produktna vodja za modul Kadri, Datalab Tehnologije d.d.

Digitalizacija in učinkovit kadrovski management

Spoznali bomo orodja za učinkovit kadrovski management: PANTHEON poslovni proces v kadrovski službi (brisanje lanskega dopusta, izračun dopusta in priprava odločb, polnjenje osnove do in nad 30 dni – SI, uvoz praznikov iz spleta, obračun regresa, obračun plače in več) ter nadzorne plošče za nadzor kadrov.

12:55–13:15 Dvorana Vasco da Gama g. Jan Makoter, svetovalec, Špica International d.o.o.

Integracija evidence delovnega časa Time&Space in ERP PANTHEON, in avtomatizacija obračuna plač

Predstavili vam bomo praktične primere digitalizacije in avtomatizacije obdelave podatkov o evidenci delovnega časa, obračuna plač in »job costinga« s pomočjo integracije rešitve Time&Space s PANTHEON-om.

13:15–14:15 Foyer (preddverje)  

Kosilo

14:15–15:15 Dvorana Vasco da Gama ga. Brigita Meglič Novak, pomočnica produktnega vodje za WEB rešitve, Datalab Tehnologije d.d.

PANTHEON na spletu – mobilno poslovanje za velike, male in managerje

Spoznali boste mobilno poslovanje in vodenje podjetja preko spleta: prejete in izdane račune preko spleta in telefona, skeniranje, tiskanje in potrjevanje (likvidacija) dokumentov od kjerkoli, pregled kazalnikov poslovanja za vodstvo …

15:30–16:30 Dvorana Vasco da Gama mag. Andrej Črne, svetovalec za implementacije, Datalab SI d.o.o.

5 ključnih podatkov »na klik« za prave vodstvene odločitve

Spoznajte, kako s pomočjo hitrih pregledov različnih aspektov poslovanja (dobičkonosnost poslovanja, ekonomičnost, hitri kazalniki poslovanja, hitri pregled poslovanja, likvidnost podjetja, pregled terjatev in različne sisteme kazalnikov …) ter avtomatskim poročanjem dosegati in sprejemati prave vodstvene odločitve.

16:30–17:00 Foyer (preddverje)  

Zaključek dogodka in žrebanje nagrad

Naročite posnetek

Prijave na konferenco so zaprte. Veselimo se druženja z vami na letošnji konferenci.
Za vse tiste, ki ne boste z nami pa lahko naročite posnetke predavanj. Spremljajte nas še naprej!

Polja, označena z zvezdico, so obvezna. Brez posredovanja teh podatkov naročilo posnetkov ni mogoče.

Cena že od 98 EUR + DDV/osebo*

*Pojasnila:

  • do 26.4.2019: 98 EUR + DDV/osebo (ob prijavi dveh oseb)
  • po 26.4.2019: 140 EUR + DDV/osebo

Cena vključuje:

  • obisk vseh predavanj dogodka,
  • PPT in video gradivo dogodka,
  • postrežbo in okrepčila med odmorom.

** Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa, gostujočih predavateljev, strukture programa, cene in ostalih atributov dogodka.

Naročilo posnetka*

98 eur + ddv/osebo.

Več informacij o namenih obdelave, pravni podlagi, uporabnikih in obdobju hrambe vpisanih osebnih podatkov in o pravicah posameznikov v zvezi z osebnimi podatki:
www.datalab.si/pravno-obvestilo/

Spremenite podatke v dobiček!

Kontakt

Datalab Tehnologije, d.d.
Hajdrihova ulica 28c
SI-1000 Ljubljana
T (01) 252 89 00
info@datalab.si